Nieuwe Suzuki dealer in ‘s-Hertogenbosch

Autobedrijf Jos van Boxtel versterkt Suzuki’s dealerorganisatie

Met ingang van 1 februari 2018 is Autobedrijf Jos van Boxtel de nieuwe Suzuki dealer voor ’s-Hertogenbosch en omgeving. Dat viert de dealer met een grote openingsshow van 1 tot en met 10 februari 2018.

‘We zijn heel blij dat we het Suzuki dealerschap kunnen toevoegen aan onze activiteiten’, vertellen Gerard en Hans van Boxtel, de directie van Autobedrijf Jos van Boxtel. ‘De verkoop van Suzuki groeit nog steeds en daarmee is het Suzuki dealerschap een mooie aanvulling voor ons bedrijf.’

Openingsshow van 1 t/m 10 februari

Om het Suzuki dealerschap te vieren, heeft de nieuwe Bossche Suzuki dealer van donderdag 1 tot en met zaterdag 10 februari aanstaande een grote openingsshow. Natuurlijk zijn niet alleen alle modellen van het merk in de showroom te bewonderen in een feestelijke ambiance, ze staan ook allemaal klaar voor een proefrit. Autobedrijf Jos van Boxtel heeft bovendien voor iedere klant een aanbieding op maat, met bijvoorbeeld extra inruil of korting. Ook geeft de dealer maar liefst 50% korting op de prijs van accessoires voor nieuwe Suzuki’s.

Goed vertegenwoordigd

Rahul Vegada, PR Manager van B.V. NIMAG, zegt: ‘Wij zijn als Suzuki importeur trots dat we Autobedrijf Jos van Boxtel aan ons kunnen binden. Het bedrijf heeft immers een uitstekende staat van dienst. En aangezien Suzuki vorig jaar in Nederland een verkoopgroei van maar liefst 28% realiseerde, zijn we blij dat we ook in ’s-Hertogenbosch goed vertegenwoordigd zijn.’

Vriendelijke en goede service

De Jos van Boxtel Groep is opgericht in 1954. Inmiddels omvat de Groep behalve het dealerschap van Suzuki en een aantal andere Japanse merken ook een schadebedrijf, een leasebedrijf, een tankstation en een carwash. ‘En ding is echter altijd hetzelfde gebleven: onze vriendelijke en goede service’, aldus Gerard en Hans van Boxtel.

Het verkoopteam van Jos van Boxtel: Gerard van Boxtel, Eric Heins en Lars Rensen.

Meer Jos van Boxtel

Meer Service bij Jos van Boxtel

Proefrit

Met het maken van een proefrit ervaart u of de auto naar uw wens is. Maak een afspraak wanneer het u uit komt, dan zorgen wij dat de auto voor u klaar staat.

Proefrit aanvragen

Meer informatie

Wilt u meer informatie over deze auto? Of wilt u een auto inruilen? Neem contact met ons op of kom langs in onze showroom.

Direct contact

Jos van Boxtel Lease

Voordelig zakelijk of private leasen? Met onze aantrekkelijke tarieven rijdt u zorgeloos in uw nieuwe auto.

Meer over leasen