Jos van Boxtel Groep viert jubilea

Veertig jaar Mitsubishi-dealer in ’s-Hertogenbosch en dertig jaar Toyota-dealer in Oss. De Jos van Boxtel Groep heeft het zestigjarig bestaan net achter de rug of er dienen zich nieuwe mijlpalen aan. “Het weerspiegelt de continu´teit van onze organisatie”, zegt Jos van Boxtel.

“Mijlpalen ademen continu´teit, gebaseerd op betrokkenheid, klantvriendelijkheid en vakkennis. Aspecten die onlosmakelijk deel uitmaken van de dienstverlening van de Jos van Boxtel Groep.” Jos van Boxtel doet het woord namens de ‘Groep’. Hij ziet continu´teit van de vestigingen en lange dienstverbanden van werknemers als vaste ijkpunten voor klanten in showroom en de werkplaats. “Een jarenlange vertegenwoordiging van sterke merken hebben we gekoppeld aan dienstverlening op het gebied van schadeherstel en financiering. Maar we richten ons niet louter op onze ‘huismerken’ Toyota, Mitsubishi, Nissan en Kia. Onze werkplaatsen zijn uitgerust met moderne equipement waarmee we elk automerk van service en onderhoud kunnen voorzien.”

Mitsubishi
Veertig jaar geleden startte Jos van Boxtel in ’s-Hertogenbosch onder de naam Vabo met een Mitsubishi-autobedrijf. Via Helftheuvelpassage, de Weerdskampweg en de Balkweg kwam het bedrijf terecht in de Afrikalaan. Hans van Boxtel was al die jaren verantwoordelijk voor Mitsubishi. In relatie met de verhuizingen spreekt hij over ‘stappen zetten gerelateerd aan ruimte en techniek’. In relatie met het merk noemt hij de intrede van plug-hybride-techniek (Outlander) als een belangrijk ijkpunt. “Die techniek gaan we de komende jaren vaker zien in het Mitsubishi-gamma.”

Toyota
Aan de Longobardenweg in Oss opende Jos van Boxtel Groep in 1986 een Toyota-vestiging. Ton de Laat zwaaide er vele jaren de scepter. Nu staat Cees Tak er aan het roer. “Technische kennis, klantvriendelijkheid, persoonlijke aanpak en betrokken medewerkers zijn de kernwaarden van de Jos van Boxtel Groep, die de consument ook in Oss ervaren. Met Toyota en sinds twee jaar met Nissan kunnen wij in combinatie met een hele brede dienstverlening, van werkplaats tot schadeherstel, de automobilist maatwerk leveren.”

Jubileumacties
De Jos van Boxtel Groep viert in alle vestigingen (’s-Hertogenbosch (2)), Oss en Middelrode de jubilea. Dat gebeurt van 1 tot en met 11 september met een keur aan acties. Jos van Boxtel: “We bieden veel voordeel op nieuw en gebruikt, houden een wedstrijd waarmee ballonvaarten zijn te winnen en hebben voor elke bezoekers een interessante give away. Uiteraard is het ook een uitgelezen kans om met ons team en met het gamma van Toyota, Mitsubishi, Kia en Nissan kennis te maken.”

Jos van Boxtel Groep Management Team (vlnr):

Hans van Boxtel, Rik Nanning, Koen Bosters, Jos van Boxtel, Gerard van Boxtel, Elly Verhoeven-Van Boxtel, Cees Tak.

Meer actie bij Jos van Boxtel

Mitsubishi Outlander 2.0 CVT Connect Pro

Actiemodel met een rijke meeruitrusting

Bekijk actie